>
יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך



נשים

דף הבית » נשים » אשת קריירה


תכנון שיווקי לנובמבר


28/10/2014
לפני שנכנסים עמוק לתוך השגרה, תקופה שהמכירות אינם מלבלבות, כדאי להתכונן ולעשות סדר


סוף סוף חוזרים לשיגרה. אחרי המלחמה, החופש הגדול, החגים.  חוזרים לעבודה.
המכירות בחודש זה אינן גבוהות, לאור ההוצאות הגדולות שהיו לכולם בתקופת החגים – ארוחות, מתנות, טיולים וכד'.  לא נשאר הרבה כסף, וחוסכים לחופשה הבאה (חנוכה). אך בהחלט יש מה לעשות וצריך להיערך מבחינה שיווקית – גם לחודשי החורף הקרבים.
היורה כבר היה. ואוטוטו מחזירים את בגדי החורף, המעילים, המגפיים. מותגי האופנה וודאי מוכנים כבר עם קולקציית החורף שלהם.  הכינו הכל. את כל החומרים, התמונות, הרעיונות, הפרסומים - חכו לגשם הראשון ולקור הראשון  ואז פרסמו. רק אז עולה הצורך ויש כוונת קניה.
מלאי – עונת החורף היא קצרה יותר לעומת הקיץ, ולכן כמות הייצור צריכה להיות בהתאם. כמו תמיד, אני תמיד ממליצה לנתח את התקופה המקבילה אשתקד ולפי זה להחליט על כמות הייצור.

רפואה משלימה/אלטרנטיבית – זה הזמן שלכם. תקופת החורף המלווה בהרבה מכאובים, נזלות, חום, תינוקות מקוררים – הסבירו והעבירו את האני מאמין שלכם. את הפיתרונות שלכם. הרבה הורים היום רוצים להימנע מאנטיביוטיקה ואף מחפשים את הרפואה המונעת.
שעון חורף  - המעבר לשעון חורף מציב גם הוא אתגרים רבים בכל הקשור לשנת הילדים והתנהלות נכונה, לאור שעות היום הקצרות.
החורף בד"כ מוריד קצת את מצב הרוח. את החשק לצאת. לקנות. מוצרים/ שרותים שאין להם קשר ישיר לעונות השנה – נסו למצוא דרך לתת את השירות בבית הלקוח/ טלפונית/ בסקייפ ובעוד דרכים יצירתיות. נצלו את ימי השמש הצצים באמצע החורף ואז פרסמו יותר. מצב הרוח עולה בימים כאלה.
צבעוניות – הצבעוניות משתנה אף היא בתקופה זו. צבעי החורף העליזים והזוהרים (שאני באופן אישי מאוד אוהבת) מפנים את מקומם לצבעים חמים יותר. חומים, כתומים, ירוקים כהים, אפורים וכמובן שחורים.  גם בבגדים וגם בחומרים הגרפיים שאנו מוציאים.
סוף שנה – אנו חודש לפני סוף השנה האזרחית. זה הזמן לסגירת נושאים פיננסיים לעצמאיים. זה הזמן גם לוודא שכל הנתונים שלכם קיימים, מסודרים –בשביל ניתוח העסק שלכם. ההוצאות. ההכנסות. המלאים. המוצרים (מה נמכר יותר/מה פחות) וכד'.  זה חשוב. וזה שווה את המאמץ.
תוכנית עבודה – זה הזמן להכין תוכניות עבודה לשנת 2015. שבו עם כל המידע שלכם משנה קודמת. נתחו. לימדו. הבינו. ואז תכננו את השנה הקרובה. כי כמו שאני תמיד אומרת (כותבת):  ידע זה כוח.
אז שיתחיל לנו חורף נעים, שקט ובעיקר... בריא.  תהנו מהתקופה. מהתכנון. מהסוף ומההתחלה.
 
כתוב תגובה
הנך מוזמן להגיב על תכנון שיווקי לנובמבר
*שם:
  דוא''ל:
*כותרת:
*תוכן:

אימות תווים:
 

פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines