יהדות

דף הבית » נשים » תיירות ופנאי

הממליצה בהפסקת שגרה

10/08/2014
קשה להמשיך בחיי היומיום כשהמדינה בעיצומה של מלחמה אבל יחד עם זאת הילדים בחופש הגדול שלהם.

ימים קשים עוברים על כולנו, קשה להמשיך בחיי היומיום כשהמדינה בעיצומה של מלחמה עקובה מדם מול אויב חסר רחמים, מוסר ואנושיות אבל יחד עם זאת הילדים בחופש הגדול שלהם ופשוט אי אפשר להפסיק את השגרה. כך שמצאנו את עצמנו נוסעים צפונה בצהרי יום חמישי חם במיוחד.
מלון פסטורל- כפר בלום
אל כפר בלום הגענו בשעת הלילה ושמנו את פעמינו אל מלון פסטורל. נכנסתי אל הלובי והופתעתי מהעיצוב האלגנטי שלו שנדמה כאילו המיקום הקיבוצי לא השפיע עליו בכלל אך ההפתעה האמיתית חיכתה לי בחדר. השעה היתה כבר מאוחרת והילדים היו עייפים אחרי נסיעה ארוכה מאוד אבל כל התשישות נעלמה כשפתחנו את הדלת וגילינו חדר מקסים, מרווח ומסביר פנים בגודל 40 מ"ר. נכנסו בזהירות ומצאנו דלת כפולה ומהודרת שנפתחה אל חדר האמבטיה הגדול ביותר שראיתי בחיי. אקדים ואומר שאחת החששות שיש לי כשאני מתכננת ללכת לאירוח כפרי הוא ההתאמה של החדר אל צרכיי האינדבדואליים המוכתבים ממצבי המשפחתי. ובמילים אחרות- לא כל חדר בנוי לארבע ילדים קטנים, ולא לכל חדר יש אמבטיה שאפשר להכניס את ארבעתם ביחד, כמו למלון פסטורל.
מלון פסטורל -כפר בלום
האמבטיה היתה מסוג אלה שרואים בקטלוגים- מפוארת ומהודרת, ועומדת על 4 רגליים יציבות. חדר הרחצה, שכן זוהי ההגדרה המתאימה לחדר בגודל כזה, כלל גם מקלחון עצום, פן לייבוש השיער, ותנור חימום שכל אמא לפעוט קטנטן תבין כמה הערכתי למצוא. מאחורי הדלת חיכו דלתות כפולות מהודרות שהחביאו חדר ארונות רחב עם כספת, חלוקים אישיים ונעלי בית מפנקות. בעודי משוטטת, פעורת עיניים, ברחבי החדר שמעתי צהלה חשודה וראיתי שבעלי מצא מכונת קפה משוכללת של נספרסו Nespresso וקפסולות. אחרי שהשכבתי את הילדים לישון נכנסתי להתרענן במקלחת מפנקת ושם מצאתי הפתעה נוספת שאולי תהיה טריויאלית בעיני זר. בכל פעם שהתאכסנתי בבית מלון, צימר או אירוח כפרי אחר אני שופטת את רמת המקום בעזרת מבחן השמפו+קונדישינר. שכן, אולי קל למצוא מקומות יפים ללינה בארץ, וישנם אלפי בקתות עץ מעוצבות, עם מיטות מפנקות וג'קוזי גדול אבל קשה למצוא מקום שמניח על הכיור מיכלי שמפו וקונדישינר קטנטנים שהם באמת איכותיים; גם מריחים טוב וגם עושים את העבודה. אז עליי להודות שהמיכלים החמודים שחיכו לי בהחלט יודעים לטפל בשיער.
קמנו בבוקר ויצאנו אל כרי דשא ענקיים ומתקן שעשועים שקרץ לנו בדרכנו אל חדר האוכל שממנו כמעט ולא הצלחנו לצאת. אז נכון שארוחות בוקר ישראליות ידועות ומפורסמות ברחבי העולם כמשהו מיוחד במינו אבל באמת שגם אני נדהמתי. בני ניגש מיד לבחור מבין 6 סוגי דגני בוקר, הבכורה הלכה ישירות אל השף ששאל איזו חביתה תרצה, בעלי פנה אל הפנקייקס והוופל הבלגי, הפעוטה הפנתה אצבע אל עבר המאפייה שהציעה מיני לחמים מעוררי תאבון ולידם בר גבינות וירקות, ואני הלכתי לבחון את יוגורט עזים עם מגוון עצום של פירות טריים ומיובשים. כעבור עשר דקות נפגשנו בשנית והסבנו לשולחן. לקינוח בחרו הילדים שוקו מעדנים ואני ובעלי קינחנו עם קפה הפוך ועוגות.

חזרנו אל החדר והתארגנו לביקור בבריכה. הבריכה של המלון היא בריכה אולימפית הכולל גם בריכה לילדים קטנים, וכר דשא רחב כך שכולנו נהנו במקביל. המלון גם מכיל ספא עם מגוון טיפולים אישיים או זוגיים חמאם טורקי, אמבטיות רפלקסולוגיה, דלי מתהפך ומערת גשמים.
מלון פסטורל -כפר בלום
לפני שבת התקיימה הפעלה מהנה ובידורית לילדים וכששאלתי בדלפק הקבלה הפנו את תשומת לבי אל שלל התוכניות המיוחדות שהכינו עבור הקהל המבוגר והצעיר.
לקראת שבת הגענו אל הלובי והדלקתי נרות. עלינו במדרגות אל בית הכנסת והכנסנו את השבת בשמחה. עם סיום התפילה פנינו אל עבר חדר האוכל שם חיכה לנו שולחן ארוך עם חלות לשבת ויין לקידוש. סעודת השבת היתה מפוארת ונדמה שהשף יצא מגדרו לכבוד שבת. לא אלאה אתכם בפרטים אבל מנות הבשר השונות היו טעימות להפליא, התוספות התקבלו בשמחה בקרב הסועדים הקטנים ושולחן הקינוחים הבטיח וגם קיים. שאר ארוחות השבת לא אכזבו, והמשיכו את הקו שהבטיח מגוון בשרי ועוף, אורז וירקות, סלט ומרק.
 המלון דואג להנאה של אורחיו ומציע הפעלות מיוחדות ומקוריות לילדים ולמבוגרים. לקראת ראש השנה הוכנה תכנייה עמוסה במיוחד הכוללת מופעים, הצגות, שעשועי בועות, קליעת סלים, טיול רגלי לאור עששיות, ערב קריוקי לכל המשפחה, מתחם כיופים עם טרמפולינה בנג'י, הכנת תכשיטים ממגוון חרוזים, מפגש תיפוף ריקוד, הופעת להקת המג'יקל מיסטרי טור, ועוד. בחול המועד סוכות מתוכנן לו"ז עמוס סדנאות לילדים, ריקודי עם והופעות למבוגרים. ביום שישי הילדים יעשו צבעי ידיים וסדנת תכשיטים, בשבת מתוכנן סיור לאורך הטיילת ומשחקי חשיבה בצהריים, ביום ראשון יתארח קרקס ובלילה תיערך שירה בציבור וכך מתוכנן החג בקפידה עם תמהיל מדויק להנאת כולם.
קצת פרטים על המקום: המלון כולל 189 חדרי מלון מתוכם 45 חדרי בוטיק, 12 חדרי סופריור, 30 חדרי  פרימייר, 24 חדרי גרנד, 68 חדרי דלקס ועוד 10 סויטות. לפני כשנתיים חנך המלון את אגף הבוטיק החדש, המכיל 45 חדרים גדולים ומאובזרים. עקב כך שינה משרד התיירות את סיווג המלון מרמה C למלון משולב B+A, מהלך שהפך את פסטורל למלון הראשון במלונאות הקיבוצית בעל הדירוג הגבוה ביותר.
מחירים: חדר דלוקס מחיר לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר – 1,390 ₪ ללילה באמצ"ש  ובסופ"ש. ראש השנה: חדר דלוקס מחיר לזוג ע"ב חצי פנסיון (א. בוקר + א. ערב) – 2,100 ₪ ללילה. סוכות: חדר דלוקס מחיר לזוג ע"ב חצי פנסיון (א. בוקר + א. ערב) – 1,650 ₪ ללילה. חדר גרנד דה-לוקס – תוספת 100 ₪ ללילה. חדר סופריור/פרימייר – תוספת 200 ₪ ללילה. חדר בוטיק – תוספת 300 ₪ ללילה. סוויטה – תוספת של 400 ₪ לחדר ללילה. תוספת לילד – החל מ- 348 ₪ ללילה.

**גילוי נאות – הכותבת היתה אורחת המלון

מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים