>
יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך



נשים

דף הבית » נשים » טיפוח ובריאות


עושים שרירים לידיים


18/11/2013
מאת: קרן אמיד
המאמנת קרן אמיד, מנהלת מקצועית בחדרי כושר, ומאסטרית קיקבוקס מסבירה לנו בשיעורה השלישי כיצד לחזק את שרירי היד האחורית.


פשיטה וכפיפת יד לאחור
שריר היד אחורית נקרא טרייספס והוא מורכבת משלושה ראשים הממוקמים בחלק העליון של הזרוע. היד האחורית היא אחד החלקים שהכי מפריעים לרוב האנשים, בייחוד לנשים מבחינה אסתטית והוא מכונה לרוב "החלק המתדלדל". עם השנים, כשמתבגרים, השריר הזה הולך ומתדלדל ולכן באופן אסתטי חשוב לחזק ולעצב אותו.
חשוב להבין כי מעל השריר הזה, יש מצבור גדול של שומן שמסתיר את החיטוב של היד במקרה של עודף שומן, ולכן לא מספיק לחטב את הידיים ויש לדאוג גם להורדת מסת השומן בגוף. .
התרגיל הבסיסי הוא פשיטה וכפיפת היד לאחור.
את התרגיל מבצעים כאשר יושבים על קצה כסא עם רגליים ב 90 מעלות או עומדים ברגליים מעט כפופות, בטן בפנים, גב ישר וכתפיים רחוקות מהאוזניים. מרימים את היד מעל הראש עם משקולת ומכופפים את היד אל מאחורי הראש. במקום משקולת ניתן להשתמש בגומייה כאשר היד העובדת מחזיקה בקצה אחד שלה והיד השנייה מחזיקה את הקצה השני מעבר לגב.
חוזרים על התרגיל 3 פעמים, 15 חזרות בכל פעם בשתי הידיים לסירוגין.
ניתן לבצע את התרגיל גם בעמידה מאחורי כסא, כאשר הרגליים בפסיעה כשהרגל הקדמית מכופפת מעט, הגב ישר ונוטה כלפי הכסא והיד הפסיבית (זו שבצד הרגל שמקדימה) נתמכת בגב הכסא. את היד העובדת מכופפים כשהמרפק צמוד לצלעות ומיישרים לאחור.

האופציה המומלצת היא לבצע את התרגיל הזה גם בשכיבה על הגב או על מגבה, כאשר הרגליים מכופפות ב 90 מעלות ואוחזים במשקולות או בבר. מכופפים את הידיים אל מאחורי הראש ופושטים (מיישרים) כלפי מעלה. אם שוכבים על מגבה, יש להוריד את המשקולת אל מעבר לראש.
חשוב להקפיד על מרפקים צמודים לגוף ככל האפשר, על מנת לבודד את הטרייספס ועל עצמות אגן וכתפיים מקבילות.
לטורים הקודמים של קרן:
על קרן אמיד:
קרן אמיד, הינה בוגרת תואר ראשון BED בחינוך גופני בוינגט.
מאסטרית קיקבוקס, מנהלת מקצועית בתחום חדרי הכושר ואימוני הסטודיו וממייסדי הפדרציה הישראלית לקיקבוקס.
מכשירה מאמני קיקבוקס, מעבירה השתלמויות וסדנאות בתחומי הסטודיו בכלל וקיקבוקס בפרט.
מפתחת שיטות אימון מתקדמות בתחומי הכושר הגופני. מעבירה שיעורי מאסטר ברחבי הארץ, מופיעה בכנסים בינלאומיים, מקצועיים ובכנסים לקהל הרחב ועוד.
לאימונים אישיים ולפרטים נוספים, קרן אמיד, 050-8833309. kerenamid@gmail.com,
 
כתוב תגובה
הנך מוזמן להגיב על עושים שרירים לידיים
*שם:
  דוא''ל:
*כותרת:
*תוכן:

אימות תווים:
 

פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines